مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 09:502023-07-23سياسي

وضعیت کاندیداها برای انتخابات بولینگ/ نیازی به تکرار ثبت نام نیست


انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی پیش روی اعضای مجمع این فدراسیون قرار دارد که هیچ الزام قانونی در مورد «ابطال» نام نویسی کاندیداها و لزوم تکرار آن وجود ندارد.

- انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی پیش روی اعضای مجمع این فدراسیون قرار دارد که هیچ الزام قانونی در مورد ابطال نام نویسی کاندیداها و لزوم تکرار آن وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تعویق دوباره انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد، نه تنها تعیین تکلیف ریاست این فدراسیون را برای سومین بار به تاخیر انداخت بلکه ابهامات در مورد وضعیت کاندیدا و شرایط آنها برای حضور در انتخابات آتی را هم بیشتر کرد.

انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد چهار متقاضی دارد.

این کاندیداها سال گذشته در بازه زمانی تعیین شده (31 خرداد تا 13 تیر) اقدام به نام نویسی کردند و پس از تاییدیه کمیسیون تطبیق و مراجع ذی صلاح، مجوز ورود به انتخابات را دریافت کردند.

حالا که یک سال از نام نویسی کاندیداها گذشته و با وجود تعیین سه زمان مجزا (3، 11 و 31 تیر) هنوز برگزاری انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد به سرانجام نرسیده است، صحبت هایی مبنی بر لزوم ابطال نام نویسی کاندیداها و انجام مجدد آن مطرح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کاندیداها برای انتخابات بولینگ/ نیازی به تکرار ثبت نام نیست

وضعیت کاندیداها برای انتخابات بولینگ/ نیازی به تکرار ثبت نام نیست