مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:202023-07-31اقتصادي

سرمایه گذاری 1460 میلیارد ریالی در حوزه آب شهرستان خواف


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در سفر به خواف اقدامات انجام شده و برنامه های آبفا را برای تقویت زیرساخت های بخش آب این شهرستان مرزی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین امامی از سرمایه گذاری هزار و 460 میلیارد ریالی در حوزه آب شرب شهرستان خواف خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته 880 میلیارد ریال پروژه آب برای شهرستان خواف برنامه ریزی شد که 3 پروژه آن شامل آبرسانی به پروژه مسکن ملی شهر خواف، آبرسانی به شهر خواف و 15 روستای مجتمع کلاته های بخش مرکزی در هفته دولت سال جاری به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با بیان اینکه عملیات اجرایی 580 میلیارد ریال پروژه آبرسانی دیگر هم آغاز شده است، مهمترین آن را ساخت 4 هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب شرب در شهر و روستاهای شهرستان خواف اعلام و پیش بینی کرد پایان امسال به بهره برداری برسد.

وی همچنین در نشست با فرماندار شهرستان خواف به مخزن ذخیره سازی آب شرب شهر سده این شهرستان به ظرفیت 300 مترمکعب اشاره کرد و گفت: این وضعیت با کوچک ترین حادثه و اتفاق احتمالی همانند قطعی برق موجب بروز تنش در شبکه آب می شود.

امامی عنوان کرد: با هدف افزایش ظرفیت ذخیره سازی آب شهر سده عملیات ساخت یک باب مخزن به ظرفیت هزار مترمکعب آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 1460 میلیارد ریالی در حوزه آب شهرستان خواف

سرمایه گذاری 1460 میلیارد ریالی در حوزه آب شهرستان خواف