مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-20سياسي

ویژه برنامه های شهادت حضرت رقیه(س) در حرم رضوی


با توجه به فرارسیدن سالروز شهادت حضرت رقیه(س) با هدف بهره مندی زائران و مجاوران از فیوضات این شب نورانی، مراسم عزاداری ویژه شب، روز و شام شهادت این بانوی با کرامت با حضور سخنرانان و مادحین برجسته در رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی با توجه به فرارسیدن سالروز شهادت حضرت رقیه(س) با هدف بهره مندی زائران و مجاوران از فیوضات این شب نورانی، مراسم عزاداری ویژه شب، روز و شام شهادت این بانوی با کرامت با حضور سخنرانان و مادحین برجسته در رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده است.

مراسم عزاداری شب شهادت رقیه بنت الحسین(ع) دوشنبه 30 مرداد ماه ساعت 19:15 دقیقه با قرائت زیارت امین الله با نوای حاج امیر عارف از مداحان حرم مطهر رضوی آغاز می شود و زائران و مجاوران پس از آن، از سخنان حجت الاسلام والمسلمین کاظم راشد یزدی بهره مند خواهند شد و مدیحه سرایی جواد قربانپور پایان بخش این مراسم نورانی است.

ویژه برنامه عزاداری صبح شهادت فاطمه صغری(س) سه شنبه 31 مردادماه ساعت 9:30 با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و بیان احکام آغاز می شود.

پس از آن مهدی بهروزیان به دکلمه خوانی خواهد پرداخت و در پایان زائران و مجاوران از سخنان حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل طباطبایی مستفیض خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های شهادت حضرت رقیه(س) در حرم رضوی

ویژه برنامه های شهادت حضرت رقیه(س) در حرم رضوی