مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-06سياسي

جهاد دانشگاهی از شبیه سازی اندام تا تربیت انسان


مسؤولان جهاد دانشگاهی دانشگاه های اصفهان، صنعتی اصفهان و پژوهشکده زیست فناوری، سلولهای بنیادی، فرآوری ضایعات و تریبت مدیر عرصه های خدمت در جهاد دانشگاهی را تشریح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به مناسبت چهل وسومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی مهدی ژیان پور رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، محمد حسین نصراصفهانی مسؤول پژوهشکده زیست فناوری اصفهان و ابوذر پورمدنی رییس جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان در نشست خبری فعالیت های مجموعه خود را تشریح کردند.

محمد حسین نصر اصفهانی مسؤول پژوهشکده زیست فناوری اصفهان در این نشست به فعالیت های پژوهشکده زیست فناوری رویان اصفهان در زمینه سلول های بنیادی، زیست فناوری و ناباروری به عنوان یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: با توجه به بحران جمعیت تمرکز این پژوهشکده بر سلامت باروری بوده و امیدواریم با تحقیقاتی که انجام می دهیم و اطلاع رسانی صحیح به جامعه بتوانیم در این زمینه اقدامات موثری انجام دهیم.

وی ادامه داد: امروزه  با روش های علمی می توانیم تخمک، اسپرم و جنین را فریز کنیم و یک خانم بین سن 30 تا 40 سال می تواند جنین خود را در فریز نگه دارد و در 40 تا 50 سالگی وقت استفاده از آن را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی از شبیه سازی اندام تا تربیت انسان

جهاد دانشگاهی از شبیه سازی اندام تا تربیت انسان