مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 19:252023-07-23سياسي

مهد آدینه در دشتی راه اندازی می شود/ ایجاد سامانه ارتباط مردمی


امام جمعه دشتی از راه اندازی مهد آدینه در دشتی خبر داد و گفت: سامانه ارتباط مردمی با امام جمعه در این شهرستان ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی زاهددوست عصر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتی به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور اظهار داشت: خداوند به امت اسلامی مأموریت داده شعائر الهی را تعظیم کرده و گرامی و بزرگ بدارند و روز پنجم مرداد روز تعظیم یکی از بزرگترین مصادیق شعائر الهی است.

وی اضافه کرد: نماز جمعه یکی از نعمت های ارزشمند الهی است که به برکت انقلاب اسلامی به ملت ایران عرضه شد تا جایی که امام راحل می فرمایند اگر انقلاب اسلامی جز نماز جمعه هیچ چیز به ملت ما نمی داد باز هم کافی بود و فرمودند نماز جمعه در رأس امور است.

امام جمعه دشتی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند نماز جمعه نهاد پربرکت رحمانی است ادامه داد: برای حفظ انسجام جامعه، پیشبرد اهداف و ترویج آرمان های انقلاب اسلامی هیچ پایگاهی مهم تر و بابرکت تر از نماز جمعه نیست.

وی خاطرنشان کرد: برکات بی نظیر نماز جمعه که در تاریخ انقلاب اسلامی نصیب جامعه و مردم ما شده بی نظیر است، از سال 58 و در سال های نخستین انقلاب اسلامی و بعد دفاع مقدس و پس از آن، نقش آفرینی نماز جمعه در همه شرایط حساس نظام اسلامی همه و همه حاکی از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهد آدینه در دشتی راه اندازی می شود/ ایجاد سامانه ارتباط مردمی

مهد آدینه در دشتی راه اندازی می شود/ ایجاد سامانه ارتباط مردمی