مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-13اقتصادي

اعلام آخرین مهلت جذب اعتبارات دستگاه های اجرایی استان کرمان


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: تا اوایل مردادماه میزان اعتباری که در حساب دستگاه ها باقی مانده، حدود 2664 میلیارد تومان بوده و در حال حاضر حدود 2321 میلیارد تومان هنوز در حساب دستگاه ها وجود دارد که تا پایان شهریورماه وقت جذب این اعتبارات را دارند.

- ایسنا/کرمان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: تا اوایل مردادماه میزان اعتباری که در حساب دستگاه ها باقی مانده، حدود 2664 میلیارد تومان بوده و در حال حاضر حدود 2321 میلیارد تومان هنوز در حساب دستگاه ها وجود دارد که تا پایان شهریورماه وقت جذب این اعتبارات را دارند.

محمدرضا وحیدی ظهر امروز 22 مردادماه در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان اظهار کرد: امسال 1750 میلیارد تومان اعتبار هزینه ای به دستگاه های مربوطه ابلاغ شده که تا کنون حدود 31 درصد آن به استان تخصیص داده شده است.

او ادامه داد: از محل تملک دارایی سرمایه ای 5996 میلیارد تومان از منابع مختلف به استان ابلاغ و حدود 5.

6 درصد آن تخصیص داده شده است.

سرپرست سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمان از میزان مانده حساب های تملک و دارایی سرمایه ای استان سخن به میان آورد و تصریح کرد: تا اوایل مردادماه میزان اعتبار مانده که در حساب دستگاه ها باقی مانده، حدود 2664 میلیارد تومان بوده و در حال حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آخرین مهلت جذب اعتبارات دستگاه های اجرایی استان کرمان

اعلام آخرین مهلت جذب اعتبارات دستگاه های اجرایی استان کرمان