مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-13سياسي

تشکل های مردمی، سرمایه های اجتماعی را تقویت می کنند


تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد با هم افزایی و مشارکت بخشی عمومی در حوزه های مختلف، سرمایه های اجتماعی را تقویت می کنند.

- ایسنا/اصفهان بخشدار مرکزی تیران و کرون گفت: تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد با هم افزایی و مشارکت بخشی عمومی در حوزه های مختلف، سرمایه های اجتماعی را تقویت می کنند.

ذبیح الله ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تشکل های مردم نهاد با جذب افراد و ایجاد همبستگی اجتماعی امکان فعالیت های عام المنفعه و محرومیت زدایی را فراهم می کنند.

وی افزود: مراکز اوقات فراغت نقش بسزایی در آموزش و مهارت افزایی داشته اند و نگرش مدیران و مربیان این مراکز برای توسعه خدمات در بخش های مختلف شهرستان بر محرومیت زدایی و توزیع گسترده خدمات نقش داشته است.

بخشدار مرکزی تیران و کرون، ادامه داد: اقدامات مراکز مردم نهاد توانسته مشارکت اجتماعی را افزایش دهد و سرمایه اجتماعی را تقویت کند.

وی امیدآفرینی، استعداد شناسی، کمک به توسعه خدمات، محرومیت زدایی و کاهش ناهنجاری های اجتماعی را از دستاوردهای مراکز مردمی در این شهرستان بیان کرد و گفت: این نهادهای مدنی نقش مؤثر و کارآمدی در تقویت برای حضور در انتخابات پیش رو خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های مردمی، سرمایه های اجتماعی را تقویت می کنند

تشکل های مردمی، سرمایه های اجتماعی را تقویت می کنند