مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-13سياسي

رعایت انصاف و عدالت محور دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات اسفند


رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آنچه در انتخابات آینده برای دستگاه قضا مورد توجه بوده افزایش مشارکت مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محبوب افراسیاب در جلسه شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی گفت: با توکل بر خداوند یک انتخابات پرشور و از درجه سلامت بسیار ایمن تر و با امنیت و مشارکت بالاتر برگزار کنیم که این هم نیازمند حضور همه مردم و مسئولان استانی است.

رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از عوامل مؤثر توسعه یافتگی، توسعه سیاسی است و عوامل بسیار مهم در توسعه سیاسی تکیه بر آرای مردم می باشد که هرچه سطح مشارکت و دخالت مردم در تصمیم گیری های اساسی بیشتر باشد، یک جامعه ایده آل خواهیم داشت.

 وی افزود: یکی از شاخصه های تحقق دینی و اسلامی، پیشرفت مردم سالاری دینی و توسعه سیاسی است که باید به مردم اجازه بدهیم که در سرنوشت خودشان دخالت داشته و مشارکت نمایند.

 مقام ارشد قضایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ضمن اینکه باید امنیت انتخابات را فراهم کنیم، کاری کنیم که سطح مشارکت مردم در انتخابات بالا برود چون این مشارکت، یک آبرو برای نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران است.

قاضی القضات دادگستری کهگیلویه و بویراحمد چهارچوب حرکت دستگاه قضایی را فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و عنوان کرد: حلقه مفقوده ای که باید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت انصاف و عدالت محور دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات اسفند

رعایت انصاف و عدالت محور دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات اسفند