مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-21اقتصادي

پرداخت بیش از 4 هزار فقره تسهیلات به واجدین شرایط در استان فارس


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان فارس گفت: بیش از 4 هزار فقره تسهیلات از محل صندوق امداد ولایت استان فارس در سرفصل های مختلف به افراد واجد شرایط در 4 ماهه امسال پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان فارس گفت: این نهاد در 4 ماهه امسال، با همت خیران استان موفق به پرداخت 395 فقره تسهیلات به واجدین از طریق سپرده های ویژه شده است.

وی در ادامه افزود: رفع مشکل مسکن افراد تحت حمایت یکی از مواردی است که همواره در اولویت برنامه های امداد بوده است و در این مقوله در 4 ماهه امسال صندوق قرض الحسنه امداد ولایت فارس توانسته است 282 فقره تسهیلات ویژه مسکن را با اعتبار 81 میلیارد و 236 میلیارد ریال به افراد متقاضی و واجد شرایط پرداخت کند.

موصلی یادآور شد: علاوه بر موارد مذکور 3 هزار و 143 فقره تسهیلات در سرفصل حمایتی، 301 فقره در سرفصل اشتغال، 28 فقره در سرفصل درمان و 94 فقره نیز در سرفصل فرهنگی با اعتباری بیش از 622 میلیارد ریال از محل صندوق امداد ولایت به واجدین، ارائه شده است.

مدیرکل امداد فارس در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع و در 4 ماهه امسال تعداد 4 هزار و 243 فقره تسهیلات در سرفصل های مختلفی که اشاره شد و با اعتباری بالغ بر 761 میلیارد ریال به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 4 هزار فقره تسهیلات به واجدین شرایط در استان فارس

پرداخت بیش از 4 هزار فقره تسهیلات به واجدین شرایط در استان فارس