مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 05:052023-08-04بين الملل

اردوگاه «بلاطه» یک جنین دیگر در عمق کرانه باختری


اردوگاه بلاطه در شمال کرانه باختری به تدریج به یک نقطه دیگر برای تجمع نیروهای مقاومت تبدیل می شود، موضوعی که به شدت موجب نگرانی رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کرانه باختری رود اردن به خصوص در یک سال اخیر هیچ شباهتی به کرانه باختری سال های گذشته ندارد، حتی متفاوت تر از انتفاضه اول و دوم؛ به گونه ای که شاهد استفاده گسترده از سلاح گرم علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست و ظهور گروههای مقاومت مسلحانه با اسامی و عناوین مختلف هستیم.

سرآمد مقاومت مسلحانه در کرانه باختری را باید اردوگاه جنین در شمال این منطقه دانست، اردوگاهی که نظامیان صهیونیست با ترس و واهمه وارد آن می شوند؛ گردان جنین نیز با عضوگیری از جوانان این اردوگاه تأثیر مهمی در تغییر فضای کرانه باختری به سمت مقاومت مسلحانه گذاشته است.

اما فقط گردان جنین نیست، انواع گروههای مقاومت مسلحانه در دو سال اخیر فعالیت خود را آغاز کرده اند.

گروه عرین الاسود (بیشه شیرها) در بخش قدیمی نابلس (مستقل)، گردان جبع در جنین (وابسته به جهاد اسلامی) گردان عیاش در اردوگاه جنین (وابسته به حماس)، گردان های شهداء الاقصی در جنین (وابسته به جنبش فتح)، گردان طولکَرم در اردوگاه نورشمس (وابسته به جهاد اسلامی) گردان واکنش سریع طولکرم (وابسته به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوگاه «بلاطه» یک جنین دیگر در عمق کرانه باختری

اردوگاه «بلاطه» یک جنین دیگر در عمق کرانه باختری