مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-02اقتصادي

4 برابر نیاز استان زنجان ظرفیت ذخیره سازی گندم داریم


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از 600 هزار تن ظرفیت ذخیره سازی استاندارد و معمولی گندم در استان وجود دارد که این حجم 4 برابر نیاز مصرف گندم منطقه است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از 600 هزار تن ظرفیت ذخیره سازی استاندارد و معمولی گندم در استان وجود دارد که این حجم 4 برابر نیاز مصرف گندم منطقه است.

ولی له زمانی صبح امروز (11 مردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تا مورخ 9 مردادماه امسال 230 هزار تن گندم از طریق مراکز ملکی (دولتی)، بخش خصوصی، سیلوها، کارخانجات آرد و انبار اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی استان از کشاورزان زنجانی خریداری شده است و در بحث تامین گندم امسال مشکلی در امر خرید و ذخیره سازی در سطح استان نداریم.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود با توجه به بارندگی های استان زنجان نسبت به سال گذشته، امسال بیش از 400 هزار تن گندم در استان تولید شود و پیش بینی خرید تضمینی گندم هم بیش از 350 هزار تن خواهد بود.

وی به چگونگی وضعیت ذخیره سازی و نگهداری گندم خریداری شده از کشاورزان اشاره کرد و افزود: همه گندم های خریداری شده توسط مباشران (شبکه یکپارچه تعاون روستایی) در مدت کوتاهی به سیلوهای استاندارد فلزی و بتنی منتقل می شود و بر مبنای کنترل سیستماتیکی که بر روی محمولات وارد شده به سیلوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 برابر نیاز استان زنجان ظرفیت ذخیره سازی گندم داریم

4 برابر نیاز استان زنجان ظرفیت ذخیره سازی گندم داریم