مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 09:452023-07-26سياسي

دین را وسیله منازعه سیاسی نکنید


ما به دغدغه درست و اصیل شیخ حسین انصاریان مبنی بر هدایت پذیری مردم و هدایت گری دستگاه سیدالشهدا(ع) صحه می گذاریم و با آن همراهیم.

اما به بیان چنین سخنانی در شرایط کنونی که جریانات تابلودار دشمن درصدد استحاله پرچم عزای اباعبدلله(ع) هستند، - گروه زنان و جوانان خبرگزاری فارس؛ ابوالفضل اقبالی: همه شاهد بودیم که در ماجرای توهین اخیر به ساحت قرآن از در و دیوار شهر صدا برآمد اما کوچکترین صدایی از روزنامه های زنجیره ای جریان اصلاحات و کارگزاران درنیامد.

روزی که همه از شخص مقام معظم رهبری تا نانوای محله ما نسبت به توهین به ساحت قرآن موضع گرفتند، تیتر این روزنامه ها به ختنه سوران نوه خاندان ملکه الیزابت اختصاص داشت! اما امروز تیتر صفحه اول روزنامه سازندگی به عنوان ارگان رسمی جریان کارگزاران که پس از بیش از 30 سال حکمرانی در این کشور و بروز انواع فسادها و ناکارآمدی ها دم از مردم می زنند، به سخنرانی دیروز شیخ حسین انصاریان اختصاص داشت.

آن هم با تحریف آشکار و هنرمندانه! آیا باید باور کرد که روزنامه سازندگی و جریان کارگزاران دغدغه دین و آرامش مردم را دارند؟ آیا برای آنها اساسا حجاب مساله است؟ عملکرد این جریان و روزنامه که چنین چیزی را نشان نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دین را وسیله منازعه سیاسی نکنید

دین را وسیله منازعه سیاسی نکنید