مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:552023-07-25اقتصادي

خریداری ساختمان های حریم سد کمندان ازنا در آینده نزدیک


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان با اشاره اینکه از مجموع 111 ساختمان حریم سد کمندان ازنا تاکنون 97 مورد خریداری شده است، گفت: با توجه به اختصاص یکصد میلیارد تومان خارج از بودجه جاری برای این طرح، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، داریوش حسن نژاد امروز ظهر در نشست خبری با اصحاب رسانه عنوان کرد: 10 شبکه پایاب سد در استان داریم که در حال تکمیل هستند، این شبکه ها در صورت تکمیل 26 هزار هکتار از اراضی کشاورزی را تحت پوشش قرار می دهد.

وی افزود: شبکه پایاب سد مروک دورود، سد کمندان ازنا، حوضیان الیگودرز و سد ایوشان برای 6 هزار و 450 هکتار از اراضی کشاورزی آب اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان با اشاره به اینکه 5 ایستگاه پمپاژ در حال ساخت داریم، گفت: در سفر رییس جمهور به استان اعتبارات خوبی در حوزه ایستگاه پمپاژ مصوب شد.

حسن نژاد بیان کرد: دو ایستگاه پمپاژ و 3 شبکه پایاب سدهای در حال ساخت نیز به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی تأکید کرد: با توجه به سیاست دولت مبنی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، ظرف یکسال آینده بسیاری از پروژه های آب منطقه ای تکمیل می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان با اشاره به حجم مخازن 6 سد در حال بهره برداری استان، گفت: 208 میلیون متر مکعب حجم سدهای در حال بهره برداری است، حجم سدهای در حال اجرا نیز 115 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریداری ساختمان های حریم سد کمندان ازنا در آینده نزدیک

خریداری ساختمان های حریم سد کمندان ازنا در آینده نزدیک