مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-10سياسي

اذعان دیوان عدالت اداری به صدورحکمی مهلک در پرونده داوطلبان شبهه دار کنکور


دیوان عدالت اداری امروز طی توضیحاتی به صدور دستور موقت برای تحصیل در دانشگاه یکی از داوطلبان شبهه دار کنکور اذعان کرد، حکمی که راه را برای 9000 هزار فرد دیگر با پرونده های مشابه باز می کند تا آینده ای هولناک را برای نظام آموزشی و جان و مال مردم در پیش روی خود ببینیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در پی بیانیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص حکم انفصال از خدمت عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش از سوی دیوان عدالت اداری بدلیل جلوگیری از ورود داوطلبان شبهه دار کنکور به دانشگاه ها، دیوان عدالت اداری بیانیه ای صادر کرد که حاوی نکته ای بسیار خطیر و موید هشدارهای قبلی بود.

اطلاعیه دیوان عدالت اداری به صدور دستور موقت به نفع شاکی که یکی از داوطلبان مشکوک به تقلب در کنکور با رای محکومیت قطعی و پرونده مختومه است اذعان داشته و افزوده است: دیوان عدالت اداری با این استدلال که اجرای رای هیات تخلفات مبنی بر لغو قبولی شاکی از ادامه تحصیل چون موجب عقب ماندگی تحصیلی شاکی خواهد شد و جبران آن غیر ممکن یا مشکل خواهد شد اقدام به صدور دستور موقت تا تعیین تکلیف نهایی کرده است.

در بخش دیگری از این توضیحات هم آمده است: درپی شکایت از سازمان سنجش و آموزش کشور دیوان عدالت اداری دستور موقتی در تاریخ 1402/03/03 منطبق بر ماده 34 و 35 صادر کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان دیوان عدالت اداری به صدورحکمی مهلک در پرونده داوطلبان شبهه دار کنکور

اذعان دیوان عدالت اداری به صدورحکمی مهلک در پرونده داوطلبان شبهه دار کنکور