مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-16اقتصادي

مددجویان فاقد آورده اولیه از نهضت ملی مسکن حذف نمی شوند


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: مددجویانی که فاقد آورده اولیه در طرح نهضت ملی مسکن هستند از لیست متقاضیان حذف نشده بلکه همچنان مورد حمایت قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا حسین نژاد پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای معاونان در مشگین شهر اظهار کرد: اولویت جدی ما در سال جاری در بحث مساعدت به مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است که در هر 2 حوزه اقدامات مؤثر و راهگشایی در استان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: تمام تلاش مسئولان کشوری کمیته امداد بر این است تا از منابع مختلف پرداختی 100 میلیون تومان بلاعوض برای ساخت مسکن محرومان در روستاها انجام شود تا هیچ مددجوی فاقد مسکن و یا دارای مسکن کم دوام و بی دوامی را شاهد نباشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همان طوری که رییس کمیته امداد قول دادند تا پایان امسال در همه روستاها مددجویان تحت پوشش از مسکن مقاوم و مناسب بهره مند شده و دغدغه ای در این حوزه نخواهند داشت.

حسین نژاد از مدیران شهرستانی خواست تا با ورود بهنگام، شناسایی مددجویان و همچنین ترغیب و تشویق آنها زمینه بهره مندی این افراد را از مزایای مسکن مددجویی فراهم کنند.

وی افزود: در این ارتباط پرداخت 200 میلیون تومان تسهیلات با بهره سه درصد از سوی بنیاد مسکن و 100 میلیون تومان مساعدت بلاعوض کمیته امداد با همراهی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان فاقد آورده اولیه از نهضت ملی مسکن حذف نمی شوند

مددجویان فاقد آورده اولیه از نهضت ملی مسکن حذف نمی شوند