مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-19سياسي

درآمد پایدار برای کانون های فرهنگی در قالب شبکه سازی انجام شود


سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: درآمد پایدار برای مراکز و کانون های فرهنگی تنها در قالب شبکه سازی امکانپذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسام رسولی پیش از ظهر شنبه در نشست هم اندیشی با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با بیان اینکه شبکه سازی مهمترین راه حل برای برون رفت از مسائل و مشکلات فرهنگی است، اظهار کرد: امروزه فعال ترین و اثرگذارترین جریانات فرهنگی در جهان را مجموعه هایی ایجاد می کنند که موفق به ایجاد شبکه های کیفی و کارآمد از نخبگان و فعالان فرهنگی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: شبکه ها متصل به یکدیگر با محصولات متفاوت هستند که در صورتی این شبکه ها موفق خواهند شد و از لحاظ فرهنگی موفق و از نظر اقتصادی به پایداری خواهند رسید که هم افزایی داشته باشند.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل با اشاره به محدودیت مالی در فعالیت های فرهنگی تصریح کرد: درآمد پایدار برای مراکز وکانون ها در قالب شبکه سازی امکانپذیر است.

در ادامه این نشست مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل نیز از فعالیت نزدیک به 600 کانون مساجد در این استان خبر داد و اظهار کرد: 60 درصد این کانون ها در روستاها و 40 درصد در شهرها قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد پایدار برای کانون های فرهنگی در قالب شبکه سازی انجام شود

درآمد پایدار برای کانون های فرهنگی در قالب شبکه سازی انجام شود