مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:502023-07-23دانش

افزایش لیگ های سراسری دانشگاه ها در 7 رشته ورزشی تا پایان سال جاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم بدرقه دانشجویان به سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان چین_ چانگدو 2023 با حضور زلفی گل وزیر علوم، - رییس سازمان امور دانشجویان گفت: سهم دانشگاه ها در ورزش باید افزایش یابد و با همکاری فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، لیگ های سراسری را در سال جاری به 7 رشته افزایش خواهیم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم بدرقه دانشجویان به سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان چین_ چانگدو 2023 با حضور زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

داداش پور در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم و آرزوی توفیق الهی برای دانشجویان گفت: امیدوارم عزاداری های شما مقبول درگاه خداوند و بدرقه راه شما عزیزان در این مسابقات باشد به طوری که با تلاش شما در این دوره از مسابقات، موفقیت های بالاتری از مسابقات ایتالیا کسب کنید.

وی ادامه داد: از تمام تلاش های فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برای فراهم سازی شرایط اعزام این دانشجویان و همچنین ایجاد شرایط به منظور کسب موفقیت بینهایت سپاسگزارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش لیگ های سراسری دانشگاه ها در 7 رشته ورزشی تا پایان سال جاری

افزایش لیگ های سراسری دانشگاه ها در 7 رشته ورزشی تا پایان سال جاری