مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-05اقتصادي

سیاست تولید نفت اوپک پلاس بدون تغییر ماند


کمیته نظارتی مشترک وزیران اوپک پلاس پس از تصمیم عربستان سعودی برای ادامه کاهش اضافی تولید در سپتامبر، در نشست روز جمعه خود، سیاست تولید نفت فعلی این گروه را بدون تغییر نگه داشت.

- کمیته نظارتی مشترک وزیران اوپک پلاس پس از تصمیم عربستان سعودی برای ادامه کاهش اضافی تولید در سپتامبر، در نشست روز جمعه خود، سیاست تولید نفت فعلی این گروه را بدون تغییر نگه داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگر ضرورت ایجاب کند، کمیته نظارتی مشترک وزیران اوپک پلاس می تواند خواستار نشست کامل اعضای اوپک و متحدانش شود.

قیمت نفت در ژوییه بیش از 14 درصد در مقایسه با ژوئن رشد کرد که بزرگترین رشد ماهانه از ژانویه سال گذشته بود و با محدودتر شدن عرضه و رشد تقاضا برای سوخت، روی داد.

در بیانیه اوپک که پس از این نشست آنلاین منتشر شد، آمده است: این کمیته به ارزیابی وضعیت بازار به دقت ادامه خواهد داد و از اعضای خود می خواهد به تعهدات کاهش تولید خود، به طور کامل عمل کنند.

عربستان سعودی پنج شنبه گذشته اعلام کرد به کاهش داوطلبانه تولید به میزان یک میلیون بشکه در روز در سپتامبر هم ادامه خواهد داد و این کاهش تولید می تواند تمدید شود.

قیمت نفت روز جمعه حدود 86 دلار در هر بشکه معامله شد و نزدیک به بالاترین حد خود از اواسط آوریل، ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست تولید نفت اوپک پلاس بدون تغییر ماند

سیاست تولید نفت اوپک پلاس بدون تغییر ماند