مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-19سياسي

گردش مالی 9 هزار میلیارد تومانی صنایع دستی با حمایت های مجلس و دولت


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور گفت: رایزنی های خوبی در مجلس انجام شده و امید داریم این حوزه با حمایت های مجلس و دولت روز به روز رونق بیشتری گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، نشست معاون صنایع دستی با مدیران تشکل های تخصصی صنایع دستی با هدف بررسی مسائل و موضوعات مرتبط با این حوزه با حضور مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی روز شنبه 28 مردادماه 1402 در سالن فجر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.

مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست طی سخنانی گفت: تشکل ها چشم و گوش صنایع دستی هستند و از روز اول حضورم در معاونت صنایع دستی به دنبال تقویت این حوزه بودم.

وی افزود: از امروز بیمه البرز را به عنوان یک تشکل صنایع دستی می شناسیم و تمام بیمه شدگان بیمه البرز را عضوی از تشکل های صنایع دستی می دانیم.

جلالی با اشاره به جلسه امروز در مجلس و پیگیری موضوعات مرتبط با حوزه صنایع دستی در برنامه هفتم توسعه تصریح کرد: رایزنی های خوبی در مجلس انجام شده و امید داریم این حوزه با حمایت های مجلس و دولت روز به روز رونق بیشتری بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش مالی 9 هزار میلیارد تومانی صنایع دستی با حمایت های مجلس و دولت

گردش مالی 9 هزار میلیارد تومانی صنایع دستی با حمایت های مجلس و دولت