مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 12:552023-07-30سياسي

حیدری: بلوکه کردن پول ایران توسط کره جنوبی از نظر بین المللی محکوم است


نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بلوکه کردن پول ایران توسط کره جنوبی از نظر بین المللی محکوم است و باید دولت به عنوان یک مطالبه مردمی این موضوع را پیگیری کند، - نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بلوکه کردن پول ایران توسط کره جنوبی از نظر بین المللی محکوم است و باید دولت به عنوان یک مطالبه مردمی این موضوع را پیگیری کند، مجلس شورای اسلامی هم آمادگی کمک به دولت در این رابطه را دارد.

شهریار حیدری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به لایحه ارجاع اختلاف بین بانک مرکزی ایران و دولت جمهوری کره به داوری اظهار کرد: هرگونه ایجاد روابط دیپلماسی با کشورها و یا تقلیل روابط در اختیار مجلس شورای اسلامی است.

از این منظر دولت می خواهد از ظرفیت مجلس استفاده کرده تا بازنگری در روابط کره صورت گیرد؛ رقم و طلب ایران از کره بسیار بالا بوده و کره بدهکار ماست، چون پول ما را با توصیه آمریکا بلوکه کرده است.

اقدامی که از نظر بین المللی و عرف دیپلماتیک قابل قبول نیست چون این منابع ملی و متعلق به ملت ایران بوده که به بهانه تحریم بلوکه شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سالهاست که مذاکراتی بین ایران و کره جنوبی به انحای مختلف صورت گرفته که به نتیجه نرسیده است، پس ما راهی جز بررسی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدری: بلوکه کردن پول ایران توسط کره جنوبی از نظر بین المللی محکوم است

حیدری: بلوکه کردن پول ایران توسط کره جنوبی از نظر بین المللی محکوم است