مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-19سياسي

واکنش سخنگوی قوه قضاییه به توییت سفیر انگلیس در روز خبرنگار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در واکنش به توییت سفیر انگلیس در ایران مبنی بر بازداشت تعدادی از خبرنگاران خارجی در داخل کشور، - سخنگوی قوه قضاییه گفت: باید دانست که پاسخ ملت ایران به گستاخی ها و دخالت های تاریخی عوامل دولت انگلیس در امور داخلی ما همواره سخت و پشیمان کننده بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در واکنش به توییت سفیر انگلیس در ایران مبنی بر بازداشت تعدادی از خبرنگاران خارجی در داخل کشور، اظهار داشت: معاون امور بین الملل و دبیر حقوق بشر قوه قضاییه در خصوص این موضوع پاسخ داده اند.

وی افزود: باید دانست که پاسخ ملت ایران به گستاخی ها و دخالت های تاریخی عوامل دولت انگلیس در امور داخلی ما همواره سخت و پشیمان کننده بوده است.

ستایشی ادامه داد: کار عاقلانه این است که نماینده دولت پادشاهی انگلیس قبل از دست بردن به رایانه و توییت زدن در فضای مجازی، باید طومار عریض نحوه مواجه و سابقه سیلی خوردن های خود از ملت ایران که در اثر دخالت های قبلی ها صورت گرفته را در مقابل چشمانش بیاورد در این صورت دیگر به خود اجازه نخواهد داد که چنین جسارت هایی را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سخنگوی قوه قضاییه به توییت سفیر انگلیس در روز خبرنگار

واکنش سخنگوی قوه قضاییه به توییت سفیر انگلیس در روز خبرنگار