مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-13سياسي

بیماران دیابتی در کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند


سرپرست اداره کل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیماران دیابتی که انسولین دریافت می کنند تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محسن عزیزی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت بیست و دوم مرداد سالروز تاسیس بیمه سلامت گفت: بیش از 70 درصد جمعیت استان یعنی حدود 520 هزار نفر در پنج صندوق کارکنان دولت، سایر اقشار (کمیته امداد و بهزیستی، خانواده های ایثارگران)، دفترچه های ایرانیان سلامت همگانی و روستاییان و عشایر تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

 سرپرست اداره کل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این دولت برنامه هایی تدارک دیده شده تا توجه بیشتری به بیماران خاص و صعب العلاج شود که از سال گذشته تاکنون 7200 نفر از این بیماران در استان شناسایی، نشان دار و تحت پوشش قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه با نشان دار شدن این بیماران در مراکز دولتی ما بیش از 90 درصد هزینه های دارویی مرتبط با بیماری توسط سازمان بیمه گر پرداخت می شود، گفت:  در بخش خصوصی هم تا 80 درصد خدماتی که مرتبط با بیماری است مانند شیمی درمانی، رادیو تراپی و اسکن های خاص و آزمایشات خاص پرداخت می شود.

این مسوول ادامه داد: بیماران دیابتی به خصوص افرادی که انسولین مصرف می کنند و دچار بیماری های وابسته به به دیابت هستند نیز نشاندار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران دیابتی در کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند

بیماران دیابتی در کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند