مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-12سياسي

سمن ها یک نماینده در شورای اداری پردیس خواهند داشت


سمن ها یک نماینده در شورای اداری پردیس خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن قضاتلو ظهر شنبه در جلسه ای به منظور بررسی مشکلات سمن ها گفت: حدوداً 10 تا سمن در پردیس فعال است و برای افزایش تعداد سمن ها تلاش می کنیم مجوزهای بیشتری صادر شود.

وی افزود: برای رفع مشکلات سمن ها نماینده ای در شورای اداری نیاز دارند، بنابراین تصمیم گرفته شد یک نماینده برای سمن ها در شورای اداری شهرستان برای ارائه مشکلات شرکت کند.

قضاتلو بیان کرد: طی جلسه مذکور تصمیم گرفته شد که تمام نهادها و سازمان ها همکاری های لازم را با سمن های شهرستان انجام دهند.

فرماندار پردیس گفت: سمن ها و سازمان های مردم نهاد یکی از نهادهای مؤثر در پیگیری مشکلات مردمی در پردیس هستند که لازم است تمام نهادهای دولتی به صورت یک پارچه جهت رفع مشکلات با این نهادها هماهنگی لازم را انجام دهند.

وی اذعان داشت: با توجه به اینکه انتخابات نمایندگان را پیش رو داریم باید سازمان ها با این تشکل های مردم نهاد هماهنگی لازم را داشته باشند و با استفاده از ظرفیت های لازم ارتباط سمن ها را با مردم تقویت کنیم.

قضاتلو در خصوص دریافت مبالغی از طرف سمن ها ی خارج از شهرستان از مغازه ها و کاسبان بازار به عنوان کمک های مردمی به این سمن ها گفت: سمن ها مردم نهاد هستند و خیریه نیستند و اجازه دریافت مبالغی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمن ها یک نماینده در شورای اداری پردیس خواهند داشت

سمن ها یک نماینده در شورای اداری پردیس خواهند داشت