مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 21:052023-08-13اقتصادي

برای تامین سوخت مورد نیاز مسافران پیک دوم سفرها، آماده ایم


مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال گفت: صنعت انتقال نفت برای تامین فرآورده های نفتی مورد نیاز مسافران پیک دوم سفرهای تابستانی به استان های مازندران و گلستان آمادگی کامل دارد.

- ایسنا/مازندران مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال گفت: صنعت انتقال نفت برای تامین فرآورده های نفتی مورد نیاز مسافران پیک دوم سفرهای تابستانی به استان های مازندران و گلستان آمادگی کامل دارد.

محمدمهدی جامعی امروز 22 مردادماه درحاشیه بازدید اصحاب رسانه از مرکز انتقال نفت ساری در جمع خبرنگاران، با اشاره به تلاش شبانه روزی مهندسان جوان، تحصیلکرده و باتجربه این صنعت برای تامین و انتقال فرآورده های نفتی مورد نیاز مردم شریف شمال کشور، اظهار کرد: صنعت انتقال نفت با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات و بومی سازی دانش و مهارت ساخت و بکارگیری این ماشین آلات صنعتی در تمامی نیازهای تخصصی این صنعت خودکفا است.

وی افزود: امروزه تمامی اقدامات مربوط به تعمیرات، نگهداری و تامین قطعات دستگاه ها توسط متخصصان و کارشناسان بومی شرکت انجام می شود که به لحاظ دانش در این زمینه از کشورهای توانمند محسوب می شویم.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال یادآور شد: با توجه به تعدد زیرساخت های خطوط لوله، در مرکز خطوط انتقال نفت ساری همزمان امکان انتقال نفت خام و فرآور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تامین سوخت مورد نیاز مسافران پیک دوم سفرها، آماده ایم

برای تامین سوخت مورد نیاز مسافران پیک دوم سفرها، آماده ایم