مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:352023-07-31سياسي

یک اقدام ویژه از ستاد امر به معروف کهگیلویه و بویراحمد در هفته حجاب و عفاف


ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته حجاب و عفاف یک اقدام ویژه داشت.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج حجت الاسلام حمزه پیشقدم در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد به عملکرد دستگاه ها در حوزه عفاف و حجاب پرداخت و گفت: در هفته عفاف و حجاب برنامه های بسیار خوبی در استان برگزار شد که تقدیر و تشکر از دستگاه هایی که در زمینه اجرای این برنامه ها همکاری داشتند میکنیم به ویژه در برگزاری اجتماع مردمی که به صورت گسترده با حضور مردم در حمایت از حریم خانواده و عفاف و حجاب شکل گرفت.

دبیر ستاد امر به معروف و از منکر استان در ادامه، به برنامه های ابلاغ شده ستاد در هفته عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: ستاد برنامه های جامعی در پنج حوزه مردمی، اداری، فضای مجازی، جوانان و گردهمایی تدوین و ابلاغ کرد که این برای اولین بار در استان اتفاق افتاد.

  وی همچنین درباره برنامه های ستاد در بحث زیست عفیفانه گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ادارات استان ابلاغ شد و جلساتی در این راستا شکل گرفت و بازرسی های لازم از ادارات انجام گرفت.

بر خود لازم می دانم از مجموعه استانداری که در این راستا همکاری لازم را در بحث معرفی رابطین عفاف و حجاب داشتند تقدیر و تشکر کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک اقدام ویژه از ستاد امر به معروف کهگیلویه و بویراحمد در هفته حجاب و عفاف

یک اقدام ویژه از ستاد امر به معروف کهگیلویه و بویراحمد در هفته حجاب و عفاف