مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-08پزشكي

هزینه درمان 24000 بیمار خاص و صعب العلاج کرمانشاه رایگان شد


مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه از نشان دار شدن 24 هزار و 600 بیمار خاص و صعب العلاج استان خبر داد و افزود: هزینه های داروی و درمان این افراد در مراکز دولتی رایگان است.

- هزینه درمان 24000 بیمار خاص و صعب العلاج کرمانشاه "رایگان" شد ایسنا/کرمانشاه مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه از "نشان دار" شدن 24 هزار و 600 بیمار خاص و صعب العلاج استان خبر داد و افزود: هزینه های داروی و درمان این افراد در مراکز دولتی رایگان است.

دکتر رضا تحویلیان با حضور در دفتر ایسنا در کرمانشاه، با اشاره به اقدام شجاعانه دولت سیزدهم در اجرای طرح رایگان کردن هزینه های درمان بیماران خاص و صعب العلاج، گفت: در گذشته تنها هزینه درمان پنج بیماری رایگان بود، اما در این دولت علی رغم تحریم ها و تنگناهای اقتصادی این تعداد به 107 بیماری رسیده است.

وی انواع سرطان، دیابت، انواع سوختگی، بیماری های اعصاب و روان مزمن، صرع مقاوم به درمان، اُتیسم و SMA را از جمله این بیماری ها عنوان و تصریح کرد: در حال حاضر با اجرای این طرح در صورت نشان دار شدن مبتلایان این 107 بیماری، هزینه های درمان آنها در مراکز دولتی رایگان خواهد بود.

تحویلیان در خصوص نحوه نشان دار شدن بیماران خاص و صعب العلاج و تحت پوشش قرار گرفتن در این طرح، گفت: در مرحله نخست افراد برای اینکه بدانند بیماری آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه درمان 24000 بیمار خاص و صعب العلاج کرمانشاه رایگان شد

هزینه درمان 24000 بیمار خاص و صعب العلاج کرمانشاه رایگان شد