مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 19:452023-08-06بين الملل

کرملین: هیچ زمینه ای برای توافق صلح با اوکراین وجود ندارد


سخنگوی کاخ کرملین روسیه گفت با توجه به آنکه هیچ زمینه ای برای توافق صلح با اوکراین وجود ندارد، عملیات ویژه نظامی ادامه خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف سخنکوی کاخ کرملین روسیه روز یکشنبه گفت که در حال حاضر هیچ زمینه ای برای توافق صلح با اوکراین وجود ندارد.

  وی در ادامه سخنانش گفت: با توجه به آنکه هیچ زمینه ای برای توافق صلح با اوکراین وجود ندارد، عملیات ویژه نظامی ادامه خواهد یافت.

همچنین  دیمیتری مدودف نایب رییس شورای امنیت روسیه مذاکره با اوکراین را فعلاً غیرضروری خواند و سه شرط را برای به نتیجه رسیدن هر پیشنهاد صلحی، مطرح کرد.

  رییس جمهور پیشین روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت: هنوز نیازی به مذاکره با اوکراین نیست.

دشمن باید برای طلب بخشش به زانو درآید .

به گفته وی، هیچ شانسی برای میانجیگری موفق وجود ندارد مگر این که طرف ها آماده پذیرش واقعیت های فعلی از جمله بازگشت سرزمین های اوکراین به فدراسیون روسیه باشند.

  وی در ادامه توضیح داد در صورت محقق نشدن سه شرط که مهمترین آن مشارکت دو طرف درگیری است که در حال حاضر وجود ندارد، هیچ طرح صلحی شانسی برای موفقیت ندارد.

او دومین شرط را در نظر گرفتن زمینه تاریخی خواند و گفت که اوکراین به عنوان یک کشور مستقل تا سال 1991 وجود نداشت و بخشی از امپراطوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: هیچ زمینه ای برای توافق صلح با اوکراین وجود ندارد

کرملین: هیچ زمینه ای برای توافق صلح با اوکراین وجود ندارد