مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 21:552023-08-19سياسي

معتادین متجاهر شرایط بسیار نامناسبی در برخی نقاط شهر سنندج حاکم کرده است


در بازدیدهای سرزده از برخی نقاط شهر سنندج که محل تجمع معتادین متجاهر است شرایط بسیار نامناسبی حاکم بوده و باید به صورت ضرب الاجل در این زمینه اقدامات لازم صورت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه امروز در پنجمین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان اظهار کرد: تا زمانی که در حوزه آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد رویکردها مردمی نباشد و به این سمت حرکت نکنیم از سوداگران و قربانیان مواد مخدر عقب خواهیم ماند.

وی افزود: در حوزه آگاه سازی و تجهیز فکری باید از ظرفیت مردمی استفاده شود و علاوه بر آموزش، روی ضدارزش بودن اعتیاد به مواد مخدر به عنوان یک قبح، جامعه را حساس کنیم.

استاندار کردستان بدترین شرایط در بحث اعتیاد را شکستن قبح این آسیب مهم اجتماعی در جامعه عنوان کرد و با تاکید بر ضرورت آموزش موثر در سنین پایین و مدارس، برای مقابله با مواد مخدر عنوان کرد: تشکیل مجمع یاریگران زندگی روستا از اقدامات و طرح های ارزشمندی است که اگر با ساختاری منطقی اجرا شوند تاثیرات و خروجی بسیار مثبتی در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد در جامعه دارد.

وی با تاکید براینکه از ظرفیت مردمی و آموزش های عمومی برای مقابله با مواد مخدر و پیشگیری در طرح یاریگران زندگی روستا باید بهره گیری شود، گفت: همه باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتادین متجاهر شرایط بسیار نامناسبی در برخی نقاط شهر سنندج حاکم کرده است

معتادین متجاهر شرایط بسیار نامناسبی در برخی نقاط شهر سنندج حاکم کرده است