مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 22:102023-08-13سياسي

جزییاتی از حمله تروریستی در حرم شاهچراغ/ کمیسیون امنیت ملی فردا تشکیل جلسه می دهد


نایب رییس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس به تشریح جزییات حمله تروریستی در حرم شاهچراغ پرداخت و گفت که این کمیسیون فردا در جلسه ای به بررسی این حمله تروریستی می پردازد.

- نایب رییس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس به تشریح جزییات حمله تروریستی در حرم شاهچراغ پرداخت و گفت که این کمیسیون فردا در جلسه ای به بررسی این حمله تروریستی می پردازد.

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با ایسنا ا اشاره به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ گفت: طبق اطلاعات بدست آمده مسئولیت حمله تروریستی در حرم شاهچراغ را داعش جنایتکار به عهده گرفته است.

وی ادامه داد: طبق اطلاعاتم از طریق تماس با شیراز، دو نفر شهید شدند که خادمان حرم شاهچراغ بودند؛ 10 نفر مجروح هستند که حال سه نفر از آن ها وخیم است.

نماینده شیراز در مجلس بیان کرد: بلافاصله بعد از وقوع حمله تروریستی نیروهای انتظامی و امنیتی وارد صحنه شدند که بنا بر گزارش ها، عامل اصلی حمله تروریستی دستگیر شده و در اختیار نیروهای امنیتی است؛ تلاش می شود عوامل اصلی و پشتیبان شناسایی و برخورد شوند کما این که تاکنون چند نفر را که احتمال همراهی و پشتیبانی آن ها وجود داشت، دستگیر شدند.

عزیزی ادامه داد: باید تلاش شود هر چه زودتر آرامش به شهر شیراز و اطراف حرم شاهچراغ و سایر اماکن مقدس شیراز برگردد و نگرانی های مردم به حداق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از حمله تروریستی در حرم شاهچراغ/ کمیسیون امنیت ملی فردا تشکیل جلسه می دهد

جزییاتی از حمله تروریستی در حرم شاهچراغ/ کمیسیون امنیت ملی فردا تشکیل جلسه می دهد