مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-02فرهنگي

جزییاتی از نحوه انتخاب بهترین های سینما به روایت فرهاد توحیدی


دبیر اهدای جایزه سالانه سینمای ایران اعلام کرد که مرحله اول داوری فیلم ها حدودا از 10 روز دیگر آغاز می شود و مراسم نیز به دلیل تقارن با ماه صفر، - دبیر اهدای جایزه سالانه سینمای ایران اعلام کرد که مرحله اول داوری فیلم ها حدودا از 10 روز دیگر آغاز می شود و مراسم نیز به دلیل تقارن با ماه صفر، در روز ملی سینما (21 شهریور) نخواهد بود.

فرهاد توحیدی در گفت وگویی با ایسنا درباره برخی جزییات بیست و دومین جشن خانه سینما که امسال با تغییر نام به اهدای جوایز سالانه سینمای ایران پس از سه سال تعویق برگزار خواهد شد، بیان کرد: آیین نامه این مراسم که برای انتخاب برترین های سینما از سال 1398 تاکنون است، تنظیم شده و به زودی منتشر می شود.

براساس این آیین نامه تمام فیلم هایی که از 31 خرداد سال 98 تا ابتدای تیرماه 1402 در سینماهای کشور و نیز به صورت آنلاین به اکران عمومی درآمده اند، حائز شرایط برای شرکت در رقابت و داوری می شوند.

او با اشاره به اینکه داوران توسط اصناف سینمایی معرفی خواهند شد، گفت: فرایند عضوگیری در شاخه های مختلف انجمن علوم، فنون و هنرهای سینمایی کامل نشده است.

امیدوارم تا بیست و سومین دوره رقابت ها این فرایند به پایان برسد و انجمن به شکل سازمانی مستقل وظیفه برگزاری رقابت ها را برعهده گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از نحوه انتخاب بهترین های سینما به روایت فرهاد توحیدی

جزییاتی از نحوه انتخاب بهترین های سینما به روایت فرهاد توحیدی