مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 18:352023-08-22بين الملل

از سرگیری پرواز های بین المللی کره شمالی پس از 3 سال


کره شمالی پروازهای بین المللی خود را از روز سه شنبه از سر گرفت و یک هواپیمای مسافربری این کشور در شهر «پکن» پایتخت چین فرود آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه ها از شروع مجدد پرواز های بین المللی کره شمالی پس از سه سال وقفه خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی کره شمالی پروازهای بین المللی خود را از روز سه شنبه از سر گرفت و یک هواپیمای مسافربری برای اولین بار از زمان بسته شدن مرزهای این کشور پس از شیوع بیماری کرونا در سال 2020، در شهر پکن پایتخت چین فرود آمد.

پروازهای بین المللی کره شمالی پس از تایید وزارت خارجه چین در روز دوشنبه برای انجام پروازهای بین پیونگ یانگ و پکن توسط ایر کوریو از سر گرفته شد.

سازمان گردشگری کره شمالی اخیراً اعلام کرد که کره شمالی مرزهای خود را برای شهروندانی که از زمان همه گیری کرونا  در خارج از کشور سرگردان شده اند باز خواهد کرد تا به کشور بازگردند.

کره شمالی اعلام کرده که به دلیل کمبود نیروی کار ناشی از جنگ در اوکراین در روسیه، قصد اعزام کارگران به این مناطق را دارد.

سال گذشته، کره شمالی با مناطق دونتسک و لوهانسک تحت کنترل روسیه به توافق دست یافت تا کارگران خود را برای تعمیر زیرساخت ها به این 2 منطقه بفرستد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری پرواز های بین المللی کره شمالی پس از 3 سال

از سرگیری پرواز های بین المللی کره شمالی پس از 3 سال