مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 21:152023-07-23سياسي

رییسی: بی اعتنایی به شبهات درباره اقدامات دولت، در ذهن مردم گره ایجاد می کند


دشمنان به دنبال القای ناکارآمدی هستند و اگر مسئولان دستگاه های مختلف نسبت به شبهه آفرینی آن ها بی اعتنا باشند، این شبهات در ذهن مردم تبدیل به گره خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیأت دولت، قرآن را در کنار انسان کامل دو رکن هدایت و نجات انسان توصیف و تصریح کرد: مجوز اقدامات اخیر در اهانت به قرآن، بر خلاف ادعای آزادی بیان مصداق جاهلیت مدرن است.

رییس جمهور افزود: یکی از دستورات مؤکد قرآن کریم مبارزه با جاهلیت در همه اشکال آن است و پیروان جاهلیت مدرن از همین رو از قرآن حقد و کینه به دل دارند.

با توجه به موج بیداری که در حال فراگیر شدن در عالم است، روزی همه مردم به نیات شوم، پلید و ضدانسانی اهانت کنندگان به قرآن پی خواهند برد.

رییسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره بر اهمیت تلاش برای تأمین خواسته های مردم و رفع مشکلات با تکیه بر خردمندی، تدبیر، هماهنگی و هم افزایی، بر نظارت وزارتخانه های ذی ربط بر فرآیند زنجیره تولید تا مصرف تأکید کرد و افزود: با توجه به مسئولیت قانونی اتحادیه ها و تشکل های صنفی از ظرفیت آن ها در نظارت بر قیمت ها استفاده شود تا بتوان از افزایش بدون ضابطه قیمت جلوگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: بی اعتنایی به شبهات درباره اقدامات دولت، در ذهن مردم گره ایجاد می کند

رییسی: بی اعتنایی به شبهات درباره اقدامات دولت، در ذهن مردم گره ایجاد می کند