مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-06حوادث

مأموران آتش نشانی کاشان جان 93 نفر را در حوادث تیرماه نجات دادند


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: کارکنان عملیاتی این سازمان در تیرماه گذشته در 372 عملیات امدادی شرکت کرده و جان 93 نفر از شهروندان را نجات داده اند.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: کارکنان عملیاتی این سازمان در تیرماه گذشته در 372 عملیات امدادی شرکت کرده و جان 93 نفر از شهروندان را نجات داده اند.

سید مصطفی محتشمیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: روشن کردن نا ایمن آتش، اتصالی برق، پرتاب مواد آتش زا و افزایش دما، بیشترین عامل های آتش سوزی در ماه گذشته بوده است که توسط کمیته علت یابی حریق و حادثه شناسایی و کارشناسی شده است.

وی افزود: آتش نشانان سازمان آتش نشانی کاشان در 261مورد حادثه نیز به یاری هم وطنان شتافتند که شامل تصادف، سقوط از ارتفاع و چاه، رفع خطر حیوانات، رفع محبوسی افراد و غرق شدگی بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، تصریح کرد: مأموران آتش نشانی از مجموع 372 عملیات، در 111 مورد آتش سوزی، 154مورد حادثه و 107مورد خدمات ایمنی شرکت داشته اند که متأسفانه هفت نفر از شهروندان فوت کرده و 18 نفر نیز مصدوم شده اند.

وی گفت: تماس های مردمی با شماره 125مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی در تیرماه، به عدد هفت هزار و 897 رسید که 429 تیم عملیاتی به سطح شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموران آتش نشانی کاشان جان 93 نفر را در حوادث تیرماه نجات دادند

مأموران آتش نشانی کاشان جان 93 نفر را در حوادث تیرماه نجات دادند