مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 10:262023-08-15اقتصادي

افزایش 10 درصدی مرگ های حوادث رانندگی در مازندران


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در 4 ماه امسال 209 نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش داشت.

- ایسنا/مازندران مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در 4 ماه امسال 209 نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران، دکتر علی عباسی افزود: بر اساس آمارها، 163 نفر از تلفات تصادفات چهار ماهه نخست امسال را مردان و ما بقی را نیز زنان تشکیل داده اند.

وی با بیان اینکه 3 شهرستان در فوت ناشی از حوادث رانندگی در رتبه برتر قرار گرفتند، اظهارکرد: شهرستان های دارای بیشترین تلفات حوادث رانندگی به ترتیب ساری، بابل و آمل هر کدام با 27، قائمشهر با 17 ، نوشهر با 12 فوتی و کمترین آن شهرستان های فریدونکنار، نور و میاندورود هر کدام با 3 فوتی گزارش شده است.

بیشترین کشته ها در محور برون شهری مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، یادآور شد: از 209 کشته تصادفات چهار ماهه امسال، 47 نفر در حوادث برون شهری و 61 نفر در حوادث درون شهری و یک نفر در راه روستایی گزارش شده است.

افزایش 10 درصدی مصدومان تصادفات رانندگی این مسئول اضافه کرد: 4هزارو 862 نفر در چهار ماهه نخست امسال به علت مصدومیت ناشی از تصادفات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی مرگ های حوادث رانندگی در مازندران

افزایش 10 درصدی مرگ های حوادث رانندگی در مازندران