مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 19:152023-08-20سياسي

امضای قرارداد همکاری دانشگاه سمنان با 3 واحد صنعتی


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان از انعقاد قرارداد همکاری این دانشگاه با چند واحد صنعتی به منظور تقویت و عملیاتی شدن ارتباط دانشگاه و صنعت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسین احسانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه سمنان در راستای تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت، تبادل دانش و فناوری و رفع نیازهای صنعت به برگزاری بازدیدهای متعدد با حضور دانشجویان و اساتید فعال در حوزه صنعت اقدام کرد که به انعقاد قرارداد همکاری با سه واحد صنعتی منجر شد.

وی افزود: قراردادهای همکاری با شرکت های رویان دارو، خودروسازی فردا و  آریاترانسفو منعقد شده و تفاهم نامه هایی نیز با شرکت های نساجی کویر، روغن کشی ناب دانه و سایر شرکت های صنعتی بزرگ استان در دست اقدام است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان خاطرنشان کرد: این بازدیدها در راستای مأموریت کارگروه پژوهش های تقاضامحور شورای امور راهبردی پژوهش (شارپ) بوده که علاوه بر شناخت بیشتر دانشگاه و صنعت از زمینه های مشترک همکاری و ایجاد مقدمات رفع نیازهای پژوهشی صنعت توسط دانشگاه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای قرارداد همکاری دانشگاه سمنان با 3 واحد صنعتی

امضای قرارداد همکاری دانشگاه سمنان با 3 واحد صنعتی