مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 23:302023-08-19اقتصادي

تبدیل همدان به مسیر ترانزیتی زیارتی و گردشگری مردم عراق


معاون فرماندار همدان با بیان اینکه همدان برای مردم عراق مسیر زیارتی و گردشگری تفریحی محسوب می شود؛ گفت: یکسال اخیر ورود گردشگران از کشور عراق به همدان افزایش بسیار زیادی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله ربانی مهر شنبه در حاشیه بازدید از مجموعه گردشگری عصر طلایی هگمتانه همدان که به همراه رییس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان همدان و جمعی از مدیران آژانس های گردشگری و زیارتی همدان انجام شد، بر لزوم همکاری دستگاه های خدمت رسان با مراکز گردشگری و تفریحی همدان تاکید کرد و گفت: گردشگری یکی از محورهای اصلی توسعه همدان است و همه باید برای توسعه فضاهای مختص گردشگری در این شهر کمک کنند.

وی، خواستار همکاری بیشتر دستگاه های خدمت رسان در این زمینه شد و افزود: تبلیغات و اطلاع رسانی از ظرفیت های گردشگری همدان باعث رونق گردشگری می شود و از ظرفیت رسانه ها و فعالین و تشکل های گردشگری باید کمک گرفت.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان یادآور شد: یکسال اخیر ورود مسافرین و گردشگران از کشور عراق به همدان افزایش بسیار زیادی داشته است و هر روز این زائرین افزایش پیدا می کند.

ربانی مهر با بیان اینکه همدان برای مردم عراق مسیر زیارتی و گردشگری تفریحی محسوب می شود؛ افزود: ظرفیت خوبی برای توسعه روابط بین شهر همدان و دیگر شهرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل همدان به مسیر ترانزیتی زیارتی و گردشگری مردم عراق

تبدیل همدان به مسیر ترانزیتی زیارتی و گردشگری مردم عراق