مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 08:202023-08-12ورزشي

رقابت 400 خواهر ورزشکار بسیجی در 7 رشته ورزشی


جشنواره فرهنگی ورزشی بازی های بومی و محلی خواهران مساجد محلات و نواحی مقاومت بسیج استان اصفهان با عنوان به استقبال از کنگره ملی 24هزار شهید استان اصفهان در شهرستان فلاورجان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، جشنواره فرهنگی و ورزشی بازی های بومی و محلی مساجد محلات و نواحی مقاومت بسیج خواهران استان اصفهان با حضور ورزشکاران بسیجی منتخب شهرستان های استان در شهرستان فلاورجان برگزار شد.

آیین افتتاحیه این جشنواره فرهنگی ورزشی بومی و محلی، با حضور سردار مرتضی عمو مهدی جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان و جمعی از مسؤولان و ادای احترام و تقدیم شاخه گل توسط ورزشکاران به تمثال مبارک شهدا برگزار شد.

ورزش، نشاط و معنویت عنوان این جشنواره بود که با عنوان به استقبال از کنگره ملی24هزار شهید استان اصفهان در فلاورجان برگزار شد.

تعداد 400 ورزشکار دختر از 25 شهرستان در هفت رشته بومی و محلی دال پلان، هفت سنگ مهارتی، طناب کشی، طناب زنی، دارت، آمادگی جسمانی، و تنیس روی میز با هم به رقابت پرداختند و نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

هدف از برگزاری این مسابقات آشنایی با فرهنگ غنی ایران، اسلامی و زنده نگه داشتن رشته های بومی محلی، آشنایی کودکان و نوجوانان با این رشته ها عنوان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 400 خواهر ورزشکار بسیجی در 7 رشته ورزشی

رقابت 400 خواهر ورزشکار بسیجی در 7 رشته ورزشی