مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 20:502023-08-15اقتصادي

گلستان رتبه اول در ساخت مسکن مددجویی


میزان رشد تحقق نسبت به تعهد، باعث شد تا میزان اعتبارات گلستان در ساخت مسکن مددجویی در کنار استان های بزرگ و پرجمعیت کشور قرار بگیرد.

- عارف کیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با اشاره به کسب رتبه اول واگذاری مسکن مددجویی در سه ماهه نخست سال جاری عنوان کرد: امسال، سهمیه 400 واحدی تعهد ساخت مسکن مددجویی به 855 واحد ارتقا داده شد.

مدیر کل سازمان بهزیستی گلستان افزود: در سال 1400 تعهد ساخت واحد های مسکونی قابل واگذاری 498 واحد بود که با پیگیری ها توانستیم با رشد 80 درصدی این تعداد را به 719 واحد برسانیم.

وی یادآور شد: این میزان رشد تحقق نسبت به تعهد، باعث شد میزان اعتبارات دریافتی گلستان در این بخش کنار استان های بزرگ و پرجمعیت کشور مثل تهران قرار گرفته و تخصیص به موقع اعتبارات مورد نیاز از عمده دلایل اصلی آن بوده است.

وی بیان کرد: همچنین با تلاش و پیگیری های صورت گرفته در سال گذشته موفق شدیم با رشدی 300 درصدی، 959 واحد مسکونی را به مددجویان جامعه هدف واگذار کنیم.

مدیرکل بهزیستی گلستان از محقق شدن سیاست های حمایتی دولت سیزدهم و تلاش دفتر مسکن این اداره کل، از جهش 400 درصدی در میزان جذب اعتبار مسکن مددجویی خبر داد و افزود: میزان اعتبار جذب شده تا پایان تیر ماه سال جاری، مبلغ 195 میلیارد ریال است که این عدد با رشد 400 درصدی تا پایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان رتبه اول در ساخت مسکن مددجویی

گلستان رتبه اول در ساخت مسکن مددجویی