مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-05حوادث

کلاهبرداری 100 میلیاردی با فروش دروغین حواله خودرو در نظرآباد


متهمی که با سوء استفاده از اعتماد مردم اقدام به کلاهبرداری 100 میلیاردی با ادعای فروش حواله خودرو از شهروندان کرده بود، توسط ماموران پلیس آگاهی نظرآباد دستگیر شد.

- ایسنا/البرز متهمی که با سوء استفاده از اعتماد مردم اقدام به کلاهبرداری 100 میلیاردی با ادعای فروش حواله خودرو از شهروندان کرده بود، توسط ماموران پلیس آگاهی نظرآباد دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد نادربیگی جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان نظرآبادی در خصوص کلاهبرداری میلیاردی از آنان توسط فردی سودجو با شیوه فروش حواله خودرو، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات مقدماتی ماموران انتظامی مشخص شد که فردی با وعده دروغین مبنی بر ارتباط با مسئولان شرکت های خودروسازی و سوء استفاده از اعتماد اهالی محل اقدام به اخذ وجوه خریداران خودرو نموده و با عدم ارائه حواله خودروها، مبالغ کلانی را کلاهبرداری کرده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز ادامه داد: ضمن هماهنگی با مرجع قضایی، متهم شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد که با بررسی های تخصصی و شناسایی تعداد 10 مالباخته، مشخص شد که متهم تاکنون مبلغ 100 میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 100 میلیاردی با فروش دروغین حواله خودرو در نظرآباد

کلاهبرداری 100 میلیاردی با فروش دروغین حواله خودرو در نظرآباد