مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 13:402023-07-25اقتصادي

10  کیلومتر از رودخانه اترک لایروبی و بازگشایی شد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی از مشارکت شرکت پتروشیمی خراسان برای تداوم لایروبی و بازگشایی رودخانه اترک در این استان خبر داد و گفت: - مشارکت صنایع با شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی در لایروبی رودخانه اترک؛ 10  کیلومتر از رودخانه اترک لایروبی و بازگشایی شد ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی از مشارکت شرکت پتروشیمی خراسان برای تداوم لایروبی و بازگشایی رودخانه اترک در این استان خبر داد و گفت: این تعامل در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی بخش صنعت استان حاصل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی، سید عقیل مرتضوی اظهار کرد: با همکاری مشترک این شرکت و مجمتع پتروشیمی خراسان در تامین ماشین آلات مورد نیاز، تاکنون بیش از 10 کیلومتر از رودخانه اترک در حد فاصل دو شهر شیروان و بجنورد در روستاهای سیساب، بندیغمور، قره خان بندی، قاضی و.

لایروبی و بازگشایی شده است.

وی توضیح داد: بخش هایی از رودخانه اترک در خراسان شمالی به دلیل گسترش نی زارها و رسوب گذاری سیلاب در مواقع وقوع سیل، گنجایش عبور سیلاب بزرگ را ندارد.

مرتضوی تصریح کرد: به همین دلیل و بر اساس اولویت بندی و ضرورت ها، 60 کیلومتر از طول این رودخانه نیاز به لایروبی و بازگشایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10  کیلومتر از رودخانه اترک لایروبی و بازگشایی شد

10  کیلومتر از رودخانه اترک لایروبی و بازگشایی شد