مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-22حوادث

اعتراف سارقان خودرو به 4 فقره سرقت در تهرانپارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سلمان آدینه وند ، فرمانده یگان امداد تهران بزرگ، ضمن اشاره به دستگیری 2 سارق خودرو در محدوده شرق تهران، - سردار سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق خودرو در شرق تهران خبر داد و گفت: این متهمان پس از انتقال به کلانتری به چهار سرقت خودرو اعتراف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سلمان آدینه وند ، فرمانده یگان امداد تهران بزرگ، ضمن اشاره به دستگیری 2 سارق خودرو در محدوده شرق تهران، گفت: چندی پیش ماموران یگان امداد تهران بزرگ در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که رفتار و حرکات 2 مرد که کوله پشتی به همراه داشتند توجه آن ها را جلب کرده و برای تحقیقات بیشتر هر 2 را تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: این 2 مرد جوان به محض مشاهده خودروی گشت انتظامی پا به فرار گذاشته و سعی کردند با استفاده از تاریکی شب در کوچه پس کوچه های محله تهرانپارس متواری و مخفی شوند، اما تیز هوشی ماموران این امکان را از آن ها گرفت و دقایقی بعد از فرار هر 2 در برابر پلیس به زانو درآمدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در تحقیقات اولیه متهمان سعی کردند با اظهارات واهی و این که تازه به تهران آمده و جایی را بلد نیستند و از دیدن پلیس ترسیده اند، ماموران را گمراه کنند، اما زمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف سارقان خودرو به 4 فقره سرقت در تهرانپارس

اعتراف سارقان خودرو به 4 فقره سرقت در تهرانپارس