مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 00:002023-07-31ورزشي

اجرای نخستین طرح استعدادیابی ورزشی برای بیماران خاص و پیوند اعضا در رفسنجان


رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای رفسنجان از اجرای نخستین طرح استعدادیابی ورزشی برای بیماران خاص در سطح شهرستان خبر داد.

- ایسنا/کرمان رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای رفسنجان از اجرای نخستین طرح استعدادیابی ورزشی برای بیماران خاص در سطح شهرستان خبر داد.

حسین اسماعیلی نوروزی 9 مرداد ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای اولین بار در رفسنجان به منظور شناسایی و کشف استعدادهای ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا، طرح استعدادیابی ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در تمامی رده های سنی اجرا خواهد شد.

وی افزود: بیماران خاص، ام اس، دیابت، تالاسمی، سرطان، همودیالیز و هم چنین پیوند اعضای رفسنجان می توانند از تاریخ 10 تا 15 مردادماه 1402 با ارسال رشته ورزشی مورد علاقه خود به شماره پیامک 09103716377 به صورت رایگان در این طرح شرکت کنند.

اسماعیلی نوروزی بیان کرد: شرکت کنندگان پس از انجام ثبت نام اولیه، دریافت مشاوره و شرکت در اردوهای ورزشی زیر نظر مربیان تخصصی هیات آموزش خواهند دید.

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای رفسنجان در پایان یادآور شد: یکی از اهداف مهم این طرح، پرورش استعدادها و اعزام بیماران خاص به رویدادهای مختلف استانی، کشوری و بین المللی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نخستین طرح استعدادیابی ورزشی برای بیماران خاص و پیوند اعضا در رفسنجان

اجرای نخستین طرح استعدادیابی ورزشی برای بیماران خاص و پیوند اعضا در رفسنجان