مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-02فرهنگي

تیران و کرون میزبان سوگواره استانی شبیه خوانی غریب


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون گفت: سوگواره شبیه خوانی غریب با حضور گروه های منتخب استان اصفهان به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.

- علی معینی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری سوگواره شبیه خوانی غریب در دهه سوم ماه محرم، اظهارکرد: این رویداد با حضور گروه های منتخب شبیه خوانی در شهرستان تیران و کرون برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آثار گروه های هنری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده، افزود: 10 مرداد آخرین فرصت ارسال آثار بوده که در شورای داوری اولیه، 6 اثر برتر انتخاب و زمان اجرا به آنان اعلام خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون با بیان اینکه این سوگواره از 20 مردادماه به مدت هفت روز برگزار می شود، تصریح کرد: 6 روز آن مربوط به اجرای گروه ها بوده و روز هفتم اختتامیه و معرفی برترین های این سوگواره خواهد بود.

وی یادآور شد: علاوه بر اظهار نظر داوران تخصصی، نظر مخاطبان برنامه ها در انتخاب بازیگران برتر مدنظر قرار گرفته و با جمع بندی نظرات، افراد برتر معرفی می شوند.

معینی اضافه کرد: در این سوگواره انتخاب گروه برتر نخواهیم داشت و تنها بازیگرانی که بهترین اجرا را دارند انتخاب و معرفی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیران و کرون میزبان سوگواره استانی شبیه خوانی غریب

تیران و کرون میزبان سوگواره استانی شبیه خوانی غریب