مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 08:102023-07-28سياسي

طرح امنیتی عاشورا در عراق با استفاده از 1800 دوربین نظارتی


رییس واحد حفظ نظم تولیت مقدس امام حسین(ع) از طرح امنیتی و خدماتی عاشورا با استفاده از پنج هزار داوطلب و بیش از 1800 دوربین نظارتی خبر داد.

- رییس واحد حفظ نظم تولیت مقدس امام حسین(ع) از طرح امنیتی و خدماتی عاشورا با استفاده از پنج هزار داوطلب و بیش از 1800 دوربین نظارتی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری عراقی واع، تولیت آستان مقدس امام حسین(ع) به تشریح جزییات طرح امنیتی و خدماتی مراسم عاشورا پرداخت.

رسول فضاله رییس واحد حفظ نظم تولیت مقدس امام حسین(ع) اعلام کرد که طرح امنیتی، خدماتی و ساماندهی ویژه مراسم عاشورا در تا 13 ماه محرم الحرام ادامه خواهد داشت.

رییس واحد حفظ نظم عتبه حسینی گفت که این طرح شامل چند محور از جمله امنیتی، خدماتی و ساماندهی مرتبط با چگونگی ورود زائران است.

وی افزود که این طرح از شب اول محرم آغاز شده و تا 13 محرم ادامه خواهد داشت.

رسول فضاله تصریح کرد که هدف از این طرح تامین امنیت مراسم عاشورا است.

وی گفت که بیش از پنج هزار داوطلب در این طرح شرکت می کنند و از بیش از هزار و 800 دوربین نظارتی در این طرح کمک گرفته می شود.

صباح الموسوی مدیر کل اداره بهداشت کربلا گفت: این اداره آمادگی برای اجرای طرح اضطراری عاشورا را تکمیل کرده و کادربهداشتی برای ارائه هرچه بهتر خدمات پزشکی و بهداشتی به هزاران زائر عتبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح امنیتی عاشورا در عراق با استفاده از 1800 دوربین نظارتی

طرح امنیتی عاشورا در عراق با استفاده از 1800 دوربین نظارتی