مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 20:402023-08-15اجتماعي

واکنش «همشهری» به ماجرای قطع درختان


تهران و درخت هایش همیشه مورد توجه بوده و تیمار این درختان اهمیت بسیار زیادی دارد اما در ادوار مختلف خشک شدن و یا قطع این درختان مورد توجه جدی شهروندان بوده است.

- بهانه حمله به شهرداری ؛ واکنش همشهری به ماجرای قطع درختان   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری، خشک شدن، قطع شدن و یا شکستن هر یک از این درختان در همه ادوار دلایل بسیاری داشته و دارد.

گاهی افراد سودجو اقدام به قطع درختان ملک خود می کنند، گاهی مغازه داران برای اینکه برند مغازه شان بهتر دیده شود پای درخت بینوا موادی می ریزند تا خشک شود و گاهی کمبود آب یا آفت عامل از بین رفتن درختان است اما ماجرای این روزها از چه قرار است؟ قطع درختان یک ملک شخصی بگذارید نگاه مفصلی به چند مورد حمله درختی به شهرداری تهران داشته باشیم مورد اخیر درختان ملک شخصی فردی در منطقه یک تهران بود که مالک بدون اذن شهرداری، با حکم قضایی و حضور یگان ویژه اقدام به قطع درختان کرد و حتی شهردار ناحیه دو منطقه یک هنگام ممانعت از قطع درختان، توسط پلیس جلب شد، اما در نهایت این اقدام به پای شهرداری تهران نوشته شد.

جالب است بدانید هیچ گاه قطع درخت در تهران توسط شهرداری بدون مجوز کمیسیون ماده 7 انجام نشده و اگر درختی قطع می شود بعد از بررسی کارشناسی و در جهت حفظ گونه درختی با مجوز کمیسیون بوده و لاغیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش «همشهری» به ماجرای قطع درختان

واکنش «همشهری» به ماجرای قطع درختان