مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-13سياسي

برپایی چهار موکب اربعین در نهاوند


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری نهاوند از آمادگی شهرستان برای پذیرایی از زائرین اربعین خبر داد و گفت: در نهاوند چهار موکب برپا می شود که دو موکب آن در شهر نهاوند و سه راهی دهفول و دو موکب دیگر در شهر فیروزان مستقر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، شهروز کیانی ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی اظهار کرد: شهرستان نهاوند در مسیر مرکز به غرب کشور قرار دارد که سالانه صدها هزار مسافر از طریق آن جابجا می شوند که در ایام اربعین این تعداد با افزایش قابل ملاحظه ای مواجه می شود.

وی گفت: از آن جا که جاده های ارتباطی نهاوند به عنوان راه های اصلی ارتباطی سفرهای اربعین لحاظ نشده، این مساله مشکلاتی را در زمینه خدمات رسانی مناسب برای زائران زیادی که در ایام اربعین از نهاوند به سمت عراق حرکت می کنند ایجاد می کند.

رییس ستاد اربعین در شهرستان نهاوند با اشاره به مشکل ارائه سوخت در جایگاه ها بیان کرد: سال گذشته در این زمینه مشکلاتی برای زائرین بوجود آمد که با پیگیری ها برطرف شد اما در صورت ادامه این وضعیت امسال نیز با این مشکل روبرو خواهیم شد.

وی افزود: سال گذشته در زمینه حمل و نقل و ترابری با کمبود وسیله نقلیه برای انتقال زائرین روبرو بودیم که امسال با تمهیداتی که اندیشیده شده امیدواریم در این زمینه مشکلی نداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی چهار موکب اربعین در نهاوند

برپایی چهار موکب اربعین در نهاوند