مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 10:152023-07-29اقتصادي

تعلق وام اشتغالزایی به برخی قالی بافان در چهارمحال و بختیاری


شهرکرد_رییس اداره فرش چهارمحال و بختیاری گفت: از سال آینده وام فقط به قالی بافانی که از طریق تعاونی های فرش بافی معرفی می شوند، تعلق می گیرد.

- علیرضا شیخی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال زایی با مدرک فنی و حرفه ای برای کسانی امکان پذیر است که قبلاً هیچ گونه تسهیلاتی دریافت نکرده باشند، دارای گواهی فنی و حرفه ای باشند و به شغل مربوطه اشتغال دارند.

وی با بیان اینکه اشتغال به کار افرادی که متقاضی دریافت وام هستند از طریق بازدید از محل صورت می گیرد افزود: پرونده های تشکیل شده برای امسال تکمیل و آماده دریافت تسهیلات هستند.

رییس اداره فرش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از سال آینده وام فقط به قالی بافانی که از طریق تعاونی های فرش بافی معرفی می شوند تعلق می گیرد.

شیخی خاطرنشان کرد: متقاضی دریافت وام در رشته های خیاطی و قالی بافی بالا است اما در رشته های عروسک سازی، دوزنده سرویس لوازم آشپزخانه، تایپیست و… نیز درخواست هایی ارائه شده است و این افراد باید برای دریافت وام به بخش اصناف مراجعه کنند.

وی مبلغ این تسهیلات را به ازای هر نفر 350 میلیون ریال عنوان و بیان داشت: به دلیل محدودیت منابع نمی توانیم مبلغ بیشتری در نظر بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلق وام اشتغالزایی به برخی قالی بافان در چهارمحال و بختیاری

تعلق وام اشتغالزایی به برخی قالی بافان در چهارمحال و بختیاری