مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 17:502023-08-07سياسي

رعایت عفاف و حجاب آرامش و امنیت فردی را رقم می زند


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان تأکید کرد: رعایت عفاف و حجاب آرامش و امنیت فردی را رقم می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی امروز دوشنبه در دوره تربیت و تعالی کارکنان وظیفه در حسینیه ثارالله ستاد استان، اظهار داشت: سربازی افتخاری است که ممکن است نصیب هر کس نشود و ما مفتخریم که امروز در کسوت سربازی به ایران اسلامی خدمت می کنیم.

وی عنوان کرد: خدمت سربازی امری مقدس محسوب و حضرت امام (ره) در باره آن می فرمایند: خدمت سربازی از عبادات اسلام است که همه باید قدر این لحظات و این فرصت را دانسته و با نیت قرب الهی در راستای اهداف نظام مقدس تلاش کنیم.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، تأکید کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای فضایی که در یگان های فراجا هست فضایی معنوی و در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی در بخشی دیگر از سخنان خود، اظهار داشت: بحث انتخابات یک فرصت بسیار خوب برای استان و کشور است که از آن خوب استفاده کنیم و در سایه آن وحدت و همبستگی و حضور در صحنه را به دنیا نشان دهیم.

وی افزود: عفاف و حجاب، از موضوعاتی است که همواره در فرهنگ اسلامی موردتوجه بوده، رعایت آن، آرامش و امنیت فردی را رقم می ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت عفاف و حجاب آرامش و امنیت فردی را رقم می زند

رعایت عفاف و حجاب آرامش و امنیت فردی را رقم می زند