مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-22اقتصادي

آموزش مهارت های لازم برای ورود به بازار کار در مجتمع آموزشی فراسو


مجتمع آموزشی فراسو با بهره گیری از کادری مجرب و امکاناتی پیشرفته، در حال ارائه آموزش های فنی و حرفه ای با مدرک بین المللی در رشته ها و تخصص های مختلف است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مجتمع آموزشی فراسو با بهره گیری از کادری مجرب و امکاناتی پیشرفته، در حال ارائه آموزش های فنی و حرفه ای با مدرک بین المللی در رشته ها و تخصص های مختلف است.

موسس این مجتمع آموزشی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مجتمع آموزشی فراسو در زمینه های فناوری اطلاعات، الکترونیک، برق، تاسیسات، ساختمان، مکانیک، امورمالی و بازرگانی، خدمات آموزشی، گردشگری، هنرهای تجسمی، رسانه و .

فعالیت می کند.

زینب تیموری با بیان اینکه بیش از 100عنوان رشته در این مجتمع آموزش داده می شود، گفت: تجهیزات پیشرفته مورد نیاز تمامی رشته ها در این مجتمع وجود داشته و فراگیران در طی دوره، تمامی مراحل رشته مورد نظر خود را به صورت عملی و تئوری تجربه می کنند.

بازدید مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان از روند برگزاری المپیاد مهارت در آموزشگاه فراسو فراسو، فراتر از مهارت وی با بیان اینکه فرآیند جذب مدرس برای دوره ها در این مجتمع آموزش فنی و حرفه ای، بسیار سختگیرانه بوده و به تایید مراجع مختلف می رسد، گفت: مدرسان ما از جمله مجرب ترین مدرسان شهر هستند و معمولا شاگردان مدرسان ما بیشترین آمار قبول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت های لازم برای ورود به بازار کار در مجتمع آموزشی فراسو

آموزش مهارت های لازم برای ورود به بازار کار در مجتمع آموزشی فراسو