مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-16سياسي

رسیدگی به مشکلات 200 شهروند غرب مازندران در ملاقات عمومی مدیران


مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مازندران گفت: در ملاقات عمومی دفتر استانداری در نوشهر به مشکلات حدود 200 شهروند غرب استان رسیدگی و پاسخ داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر احمدی در حاشیه ملاقات عمومی دفتر استانداری مازندران صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ملاقات عمومی این هفته به دستور استاندار با حضور اینجانب و برخی دیگر از مدیران کل استان برگزار شد، اظهار کرد: در این ملاقات عمومی حدود 200 شهرند غرب استان مازندران به دفتر استانداری در نوشهر مراجعه کردند و با بررسی مشکلات آنها، توسط مدیران دستگاه های اجرایی پاسخ داده شد.

وی عمده مراجعات شهروندان غرب مازندران را در حوزه عمرانی به ویژه زیرساخت ها و مجوزها اعلام و تصریح کرد: درخواست اشتغال و تسهیلات نیز از دیگر مواردی بود که شهروندان در این ملاقات مطالبه داشتند.

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران با اشاره به اینکه برخی از دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای غرب مازندران نیز با استفاده از حضور عوامل دفتر امور روستایی استانداری در غرب، در ملاقات حضور یافتند، افزود: فرصتی ایجاد شد تا علاوه بر بررسی مشکلات برخی از روستاها با حضور دهیاران و اعضای شورای اسلامی، کاستی ها نیز بررسی و برای رفع الویت بندی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مشکلات 200 شهروند غرب مازندران در ملاقات عمومی مدیران

رسیدگی به مشکلات 200 شهروند غرب مازندران در ملاقات عمومی مدیران